The Sims Social

Ååh jag hatar när jag blir besatt av något! Speciellt om det handlar om ett jävla spel på Facebook. Men nu tror jag att jag börjat lugna ner mig lite. Det är ju inte ens kul att spela när spelet säger åt mig att köpa saker jag redan har, eller bygga ut när jag har noll yta att bygga på! ELLER, när energin tar slut på 3 sekunder så man iallafall inte kan göra nått. Nej, nu har jag tröttnat.

Jag är verkligen en beroendemänniska, men det går liksom över efter en stund. Hittar jag något jag gillar så GILLAR jag det verkligen till tusen och blir helt besatt/beroende. Som isglass t.e.x. Blir helt fanatisk, men efter en vecka går det över så får jag en ny besatthet. Och mina palestinasjalar. Besattheten gick över när jag kom till 40. Sjukt! Så är det verkligen med spel också. Speciellt TV-spel. Kan spela som en jävla dåre i flera veckor, natt som dag, sen tröttnar jag och kan låta bli att spela på flera veckor. Tur att jag tröttnar nån gång iallafall :D

Igår/idag, 22 september, så gick tiden ut på en av lägenheterna som jag verkligen är intresserad av i Gävle. Och jag står först i kön! WOHO! Så imorgon får jag säkerligen uppgifterna så jag kan ringa och boka tid för visning. För hur det än är, så måste jag ju se placet innan jag flyttar. 20m² kan ju vara helt ok och kännas stort, men 20m² kan ju också vara helt åt helvete för litet. Vi får se!

Nu är jag verkligen redo att flytta. Verkligen.

Och nu är jag redo för sängen! PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0