Gävle

Hej! Det finns ju faktiskt några få endra som läser min blogg, så jag kanske skulle ta en liten uppdatering. Just nu är jag "mellan två jobb" som det så fint kallas av vissa :) Och det kryllar ju inte direkt av jobb här i krokarna, så nu funderar jag på att flytta tillbaka till mitt älskade Gävle. Eller ja, funderar och funderar, jag SKA flytta dit. Har t.o.m slängt ut min nuvarande lya på blocket! Hade ju sån tur också så alla mina köpoäng fanns kvar sen jag bodde i Gävle sist, och har dessutom ökat hela tiden, så jag har relativt lätt att få tag i en att hyra i Gävle, så snart pyser jag! Kom gärna och hälsa på sen ;)

Jag sa på nyårsafton 10/11 att "i år ska jag flytta ifrån Grängesberg" och har jag en jävla tur så blir det vid årsskiftet jag flyttar! Jag måste bo större än såhär, så är det bara!

Jaja, nu ska jag ta en rök innan Maria Montazami dyker upp i rutan. Är alldeles full i fika, har varit vid bästaste Hanna idag då hon fyller 25bast! Grattis! <3

Grattis till Marie också som även hon fyller år idag! <3

Hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0