Facebook

Hej! Kanske skulle försöka mig på att skriva lite om vardagen också (ifall det är någon som är intresserad!) Hehe. Förr ville jag skriva hela tiden, inte bara för andra men också för mig själv för att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde då och då. Nu har jag gått och blivit lite mer privat, antagligen för att man märkt av vad oerhört nyfiket Facebook är. Alla vet ju allt om alla! Var de är, när de städar, när de äter, VAD de äter, med vem.. Tycker det är lite för mycket information faktiskt.

Samtidigt kan jag inte ta bort min facebook. Inte för att jag är speciellt nyfiken och sitter och läset andras sidor stup i ett, men det jag gillar med facebook är kontakten man har fått med alla de här som man kanske inte skulle talat med annars. Sådana som man gått i skolan med för hundra år sen t.e.x. Och alla bilder vill man ju inte missa heller.
Samtidigt så tycker jag inte om att alla ska veta allt om en. Så därför har jag börjat sorterat! Sorterat bort gamla pinsamma inlägg, fula bilder, tagit bort taggar och börjar solla bort vänner som jag aldrig talar med och vissa som jag inte tycker behöver ha min facebook och veta allt jag gör.

Jaja, idag har jag iallafal varit vid min far och skrivit ut lite papper som jag ska ha med mig till Arbetsförmedlingen imorgon. Sen tog jag mig en promenad och var in och handlade lite. Med betoning på lite. Det är det jag tycker är det värsta med att bo i en sån håla som jag gör. Att det inte går bussar till stora affärer (billiga affärer främst), utan man måste gå och kånka på alla varor. Vilket gör att jag inte kan handla så mycket och då lär jag handla oftare!
Gud vilka problem jag har. Haha. Nu ska jag kolla klart på Extrem överlevnad, sen blir det Harry Potter läsning innan läggdags! Så, nu vet ni det :D

P.S. Se ALDRIG Kaboom. Var en av de sämsta filmer som någonsin gjorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0