ÅNGEST!!!

Hej! Usch, nu tycker jag ingenting går som jag vill. I förrgår blev Zorro jättejättesjuk och fick åka i ilfart till Strömsholms djursjukhus, och nu vet vi inte nå hur han mår eller hur det kommer gå för honom. Har typ en stor jävla klump i magen hela tiden. Stackarn, han är ju bara 2 år. Usch!

Sen det här med flytten tar knäcken på mig. Ett evigt väntande på svar från alla håll, så jag vet ingenting om när, var och hur. Det får mig att vela. Och jag vill ju flytta, här kommer jag bli tokig om jag ska sitta. Men jag älskar min lägenhet. Det har allt jag vill ha. Lagom stor, balkong, andra våningen, lugnt område, stort badrum.. Ååh vad drygt allting är just nu.

Snart kommer iallafall Angelica hit så jag får nått annat att tänka på. Tacos och idol står på schemat. Ska även tvinga henne att kolla på en otäck film! Haha kommer aldrig att gå. Men jag ska tvinga, tvinga, TVINGA!!! :D

Nu kom hon. Måste fixa Internet till na. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0