Twilight: New Moon

New Moon är nog den jag tycker mest om av de tre som släppts av The Twilight Saga hittills. Just att Jacob har en så stor roll i den här tycker jag om, men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om Jacob :) Man gillar ju Jacob, men ändå inte. Han är ju så rätt, men ändå så, så fel. Man, eller iallafall jag, vill ju verkligen att det ska vara Edward och Bella at the end, men samtidigt så tycker jag om Jacob och hans och Bellas relation. Det jag inte tycker så speciellt mycket om i den här filmen är när Edward lämnar Bella. Det är ju hjärtskärande! Men samtidigt så är det viktigt för historien kan jag tycka. Jaja, jag ska inte gå in så mycket i detalj om specifika händelser, ifall du nu inte sett denna än. Här skriver jag mest vad jag tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0