Twilight: Eclipse

Den här har jag alldeles färskt i minnet, för jag såg den igen imorse. Kanske sett den här 300 gånger nu känns det som, och den är lika bra varje gång. Och varje gång upptäcker man detaljer man missat de andra gångerna. Det jag tycker mest om i den här filmen är att man får veta många av de övriga Cullen's bakgrundshistorier. Samtidigt så får man aldrig veta så mycket om Edward. Men det kanske kommer. Det är också en detalj om filmerna jag älskar, att man aldrig vet vad som kommer hända. Nu har de ju delat upp sista boken i två filmer (så suckers like me ska få lov och vänta ännu längre innan man får se slutet!) Hehe.

Jag vill inte säga så mycket mer än att den här är lite mer actionfylld och ÄNTLIGEN kommer Victorias uppgörelse som vi alla så spänt har väntat på! :)

Jag älskar Twilight och gör de inte som jag vill i slutändan så blir jag pissed. Och som Harry Potter, så tänker jag inte läsa böckerna förens jag sett alla filmer. För vi alla vet ju att böckerna alltid är bättre, så ser man filmerna först kan man gilla dom lika mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0