Prowl

Jaha! Då börjar vi denna brutalt ärliga "filmblogg" med Prowl. WHAT A PIECE OF SHIT MOVIE AND A COMPLETE WASTE OF TIME! Det här är verkligen en film jag ALDRIG kommer se igen! OK, let's break it down.


Den börjar helt ok. Har aldrig sett någon av skådespelarna förut, och redan där borde en stor röd blinkande flagga hissats framför ögonen på mig, men nee. Ganska mycket snack innan det blir nå action i filmen, vilket sedan dör ut och sedan slutar filmen. Ungefär så upplevde jag den här kalkonskiten, och precis såhär kommer jag förklara den för andra. Dessutom tycker jag att själva ämnet redan gjorts såå såå många gånger förr och jag förstår att det är svårt som fan nu för tiden att komma på nått nytt, men det här var inte ens ett halvtamt försök. Nä, nog har jag kunnat spendera den timmen med nått roligare. Fila fötterna till exempel?

0 av 5 möjliga. Kanske en halv för att det var blodigt. Jag gillar blodigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0